Porția de sănătate

Tipărire
Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

#portia de #sanatate #sporting
Ce sa mancam inainte de antrenament❓
👉 Aici aveti cateva alimente pe care va puteti baza pentru a trimite copilul la antrenament si sa fie “functional"🙂dar si hranit.
✅ HIDRATAREA este cea mai importanta, se face cu cel putin 30 minute inainte de antrenament, iar in rest aveti mai jos cateva informatii.
✅ Mai bine hraniti copilul cu o banana si 1 ou fiert decat cu un castron de ciorba.
👉 Cereale, nu cu ciocolata, zahar si lapte de vaca.
👉 Banane, una.
👉 Cereale integrale de preferat cu lapte vegetal.
👉 Fasole, nu iahnie cu carnati.
👉 Oua, nu ochiuri cu bacon si paine.
👉 Peste, nu crap prajt cu mamaliga si usturoi.
👉 Paste, nu carbonara.
👉 Orez, nu pilaf cu carne.
👉 Pui, cat jumatate de palma.
👉 Iaurt, nu o galeata, un pahar.
👉 Batoane proteice fara tone de zahar.
✅ Apa - trebuie bauta cu cel putin 30 minute inainte suficienta apa ca sa nu mai fie nevoie sa intrerupeti antrenamentul pentru hidratare.
✅ Asa ca, atentie la neatentie, s-a intamplat de multe ori ca participantii sa nu poata alerga sau sa vomite in timpul antrenamentelor.